Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onderzoek Bachelorproef

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Onderzoek Bachelorproef

Dag allemaal,

Ik ben een laatstejaarsstudente Toegepaste Informatica aan Hogeschool Gent.

In het kader van mijn bachelorproef "De meerwaarde van mobiele applicaties bij de dagelijkse opvolging van diabetes mellitus type 1" start ik een onderzoek, waar ik nog steeds deelnemers voor zoek.

De enige voorwaarden om deel te nemen zijn dat je effectief Diabetes Mellitus Type 1 hebt, en dat je een smartphone of tablet hebt van iOS/Apple of Android. Het onderzoek zal lopen van 4 april 2016 tot en met 1 mei 2016.
    Jullie kunnen mij helpen door dit berichtje massaal te delen en zo de kans te vergroten op eventuele deelnemers.
    Voor meer info kunnen jullie mij een mailtje sturen naar charlotte.erpels.t1237@student.hogent.be

Alvast bedankt!
    Groetjes, Charlotte

Wat is precies de bedoeling ? Ik ben namelijk een vreselijke kluns met al die dingen.
    Ik heb wel een tablet met android ( denk ik toch ) en ook een u-phone.
    If I can see it, then I can do it.
    If I just believe it, there's nothing to it.

Comment

Hey Sammie, bedankt voor je antwoord! Stuur je me anders even een mailtje? Dan kan ik je een brief doorsturen met alle info omtrent het onderzoek Dan zal alles hoop ik duidelijker worden! Ik kijk uit naar je mailtje! Mijn mailadres is: charlotte.erpels.t1237@student.hogent.be

Comment

Hey Charlotte,

Is het puur administatief dat we moeten meewerken, of zouden we elkaar ook moeten ontmoeten en moeten er dus ook verplaatsingen zijn? Dat laatste zou ik (hoogzwanger zijnd ondertussen ) niet zien zitten, dat eerste dan weer wel ...

Groetjes,
        Upje

Comment

Administratief onderzoek

Oorspronkelijk geplaatst door Upje Bekijk bericht
          Hey Charlotte,

Is het puur administatief dat we moeten meewerken, of zouden we elkaar ook moeten ontmoeten en moeten er dus ook verplaatsingen zijn? Dat laatste zou ik (hoogzwanger zijnd ondertussen ) niet zien zitten, dat eerste dan weer wel ...

Groetjes,
          Upje
          Hey Upje, dan heb je heel veel geluk, want het is puur administratief!

Comment

Working...
          X