Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn Actieplan

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn Actieplan

Hallo iedereen,

Dit is mijn eerste berichtje. Mijn naam is Louise en ik doctoreer aan de Universiteit Gent. Binnen mijn doctoraat ontwikkel ik een website en app om mensen met diabetes type 2 te ondersteunen bij het aannemen van een gezondere levensstijl. Hierbij focussen we op meer bewegen en minder zitten. Je kan meer informatie omtrent mijn onderzoek vinden via volgende blog: https://actieplanners.wordpress.com/

Momenteel zoeken we nog een aantal mensen met diabetes type 2 die onze website willen testen en hun mening geven via een interview. Wil je graag meer informatie of deelnemen? Neem dan zeker contact met me op via mijn e-mailadres: louise.poppe@ugent.be
    Je kan natuurlijk ook altijd een vraag hieronder stellen!

Dankjewel!
    Last edited by Louise_UGent; 5 januari 2017, 17:02.

Kunnen we ergens een kijkje nemen op die website, gewoon om een algemeen idee te hebben waar je naartoe wil? Bij dat actieplan staat te weinig om duidelijkheid te scheppen.
    Never surrender dreams! J.M.Straczynski

Comment

Dag Delenn,

Je hebt gelijk. Ik heb nog niet veel informatie gegeven omtrent de website zelf en wat deze nu precies doet. Gezien de website deel is van de studie, kan ik de link naar deze website niet doorgeven. Ik kan wel proberen om een zo goed mogelijk beeld te scheppen van wat je ervan kan verwachten.

Wanneer iemand voor de eerste keer onze website bezoekt, kan hij of zij een plan opstellen om meer te bewegen of minder te zitten. Hierbij wordt de gebruiker sterk door de website begeleid. Zo zal de website suggesties geven van wat de persoon kan doen, wat mogelijke problemen kunnen zijn en hoe de gebruiker zijn veranderingen het beste kan bijhouden. Verder kan de gebruiker op een leuke manier (bijvoorbeeld via een quiz) dingen bijleren omtrent de voordelen van bewegen en minder zitten. Na de eerste sessie wordt de gebruiker gedurende vijf weken elke week uitgenodigd om terug te keren naar de website. De website zal vragen of het plan gelukt is en tips geven om het plan eventueel aan te passen. Deze wekelijkse evaluatiemomenten nemen ongeveer 5 minuten in beslag. Om het allemaal nog wat visueler te maken heb ik ook een aantal screenshots toegevoegd

Ik ben nog steeds op zoek naar nieuwe participanten om deel te nemen

Comment

Working...
      X