Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sociale netwerk functies

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Sociale netwerk functies

Om een beetje met de tijd mee te gaan heb ik sociale netwerk-functies en andere opties toegevoegd om pagina's te delen.

Via de opties rechtsboven de onderwerpen ("Delen" en de icoontjes erlangs)

Kun je pagina's delen met vrienden.

Ga je met de muis over het woord delen dan kun je vrijwel alle bekende sociale netwerken selecteren. Een aantal populaire staan ernaast:

paarse f is van faceboek
    blauwe t is van twitter
    envelopje is om de link door te mailen naar vrienden
    printer is om de pagina uit te printen
    sterretje is om de pagina toe te voegen aan uw favorieten

Probeer een en ander gerust; er kan weinig mee fout gaan en het helpt om het forum nog bekender te maken.

Ik vind het niet terug Merien. Of is het nog niet actief nu?

Dit heb ik wel staan:

home gebruikersinstellingen FAQ ledenlijst kalender nieuwe berichten zoeken directe links uitloggen

Of kijk ik op de verkeerde plaats?

Onderaan elk bericht zie ik ook icoontjes: Digg this post, At post to de.li.ci.ous, Bookmark post in technorati en Furl this post. Ik heb geen van deze icoontjes ooit gebruikt en zou ook niet weten waarvoor ze dienen?
    Last edited by meurtelken; 27 september 2009, 17:29.
    Cathy - T1 - Accu-Chek Combo - Dexcom G4, 6.4%
    www.kokenenhogehakken.blogspot.be
    http://aantafelmettype1diabetes.com
    https://www.facebook.com/aantafelmettype1diabetes/

Comment

bij mij staan er wel tekentjes...
      ...en dan ineens komt geluk vanzelf naar je toe!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ons_anneke Bekijk bericht
        bij mij staan er wel tekentjes...
        Hier ook!

Comment

ik heb ze nu bij iedere posting gezet
          (@meurtelken; waar jij Digg this post, At post to de.li.ci.ous, Bookmark post in technorati en Furl this post. zag; ps bedankt voor de opmerking!)

Comment

wil dat nu zeggen dat,als ik een mooi kluchtje lees, dat kan gaan mailen?
            type 2, Emcoritic, Simvastatine, Asaflow, Loortan, Metformax, Insuman Basal, Actrapid.
            Hba1C december 2013: 8,5
            april 2014: 7,8
            Oktober 2014: 8,2
            December 2014: 7,9
            April 2015: 7,6
            Oktober 2015: 8,2
            December 2015: 8
            April 2016: 7,5

Comment

yep; bijvoorbeeld

Comment

hoh, dank je wel, Merien.
                type 2, Emcoritic, Simvastatine, Asaflow, Loortan, Metformax, Insuman Basal, Actrapid.
                Hba1C december 2013: 8,5
                april 2014: 7,8
                Oktober 2014: 8,2
                December 2014: 7,9
                April 2015: 7,6
                Oktober 2015: 8,2
                December 2015: 8
                April 2016: 7,5

Comment

Ja, nu zie ik ze ook staan, ipv van die andere icoontjes! Thanks!
                  Cathy - T1 - Accu-Chek Combo - Dexcom G4, 6.4%
                  www.kokenenhogehakken.blogspot.be
                  http://aantafelmettype1diabetes.com
                  https://www.facebook.com/aantafelmettype1diabetes/

Comment

The same shit again

Is reeds doorgegeven
                    Sinds februari 2011 diabetes T2. Overstap naar ICT per 24 mei 2016, begonnen met Actrapid voor elke maaltijd.

HbA1c augustus 2015: 7,7%. HbA1c oktober 2015: 6.8%. HbA1c januari 2016: 6,1%. HbA1c april 2016: 6,4%. HbA1c juli 2016: 7,1%. HbA1c november 2016: 6,3%. HbA1c januari 2017: 6.3%. HbA1c april 2017: 6,4%.

There is no "mild" type of diabetes. Type 2 is just as serious as type 1 if not properly controlled.

Comment

mag ik ook zo een berichten doorgeven of is dat niet voor mij bedoeld.
                      en hoe geven jullie deze berichten door?
                      groetjes Simon
                      HbA1c 7.1 als eerste keer na de pomp :-)
                      HbA1c 6.3 maart 2012

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door boysim Bekijk bericht
                        mag ik ook zo een berichten doorgeven of is dat niet voor mij bedoeld.
                        en hoe geven jullie deze berichten door?
                        Ja, hoe meer mensen dat doen hoe beter Simon

Onderaan links in de kolom waar ook je naam staat staat een rood driehoekje. Daar kun je aan de beheerder doorgeven dat er spam is. Ik heb hier geleerd dat het goed gebruik is om op het betreffende topic dan ook even een reactie te geven dat je het hebt doorgegeven zodat niet iedereen dat hoeft te doen.
                        Sinds februari 2011 diabetes T2. Overstap naar ICT per 24 mei 2016, begonnen met Actrapid voor elke maaltijd.

HbA1c augustus 2015: 7,7%. HbA1c oktober 2015: 6.8%. HbA1c januari 2016: 6,1%. HbA1c april 2016: 6,4%. HbA1c juli 2016: 7,1%. HbA1c november 2016: 6,3%. HbA1c januari 2017: 6.3%. HbA1c april 2017: 6,4%.

There is no "mild" type of diabetes. Type 2 is just as serious as type 1 if not properly controlled.

Comment

en wat moet je daar dan in typen?
                          groetjes Simon
                          HbA1c 7.1 als eerste keer na de pomp :-)
                          HbA1c 6.3 maart 2012

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door boysim Bekijk bericht
                            en wat moet je daar dan in typen?
                            Bij het rode driehoekje kun je gewoon iets typen als: spam, troep, reclame, ongewenst. Maakt niet uit, als de beheerder maar ziet dat er weer zo'n bericht is geplaatst door een spammer.

Comment

Hahahaha, dit méén je niet?! Ik zit altijd als een debiel die naam over te typen (en zeker bij die spammannen is dat niet altijd simpel ) en een pm naar Merien te sturen! Oh my God, ik wist niet dat het ook zo simpel kon ...

Comment

Working...
                              X