Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is diabetes type 2?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door abdijtje Bekijk bericht
    Terwijl de dokter de laatste keer vertelde,dat ik geen suiker heb naar aanleiding van de volgende curve ,,,,4.8nuchter,, v.l 4,9 ,,v.a.5.9 en v.s 5.4 ,ben ik inmiddels een paar weken verder. voel ik me niet goed ,,,moeheid pijn in mijn benen,hoofdpijn jeuk misselijk etc,ben ik weer gaan prikken om te zien hoe het gaat,wel dit is het resultaat. nuchter,,4.7 ..v.l..5.5 ..n.l 11.2 ..v.a ..6.7 ..n.a ..6.1...hoe kan dit gebeuren .... heeft dit iets te maken met suiker ????? Ik ben 72 jaar heb geen overgewicht actief wandelen fietsen veel traplopen samen met mijnhondje elke dag.Wat kan ik nu het beste doen ???? 5 november is er weer een artsen bezoek.
    mvg.....Abdijtje
    Ik vermoed dat je uit Nederland komt want daar worden en bloedsuikers gemeten in mmol. Als je de cijfers vermenigvuldigt met 18 krijg je de waardes zoals ze in BelgiŽ gebruikt worden.

bijv 4.8 wordt dan 86
    DM type II sinds mei 2004, trage schildklier en slechthorend.

Leven laten leven is mijn motto.

Soms geeft het leven een onverwacht een geschenk en sinds 9-10-2011 zijn wij de trotse grootouders van ZoŽ. Op 27-11-2013 is haar broertje Daley geboren.

Comment

Phytoscience Phytoscience Double Stem Cell product for Diabetes.

Diabetes group of metabolic diseases in which the person has high blood glucose (blood sugar), either because insulin production is inadequate, or because the body's cells do not respond properly to insulin, or both.Double stemcell work in all types of diabetes:- For More Visit.
      .................................................. .................................
      Phytoscience

Comment

Working...
      X