Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toujeo: onverklaarbare gewichtstoename

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Toujeo: onverklaarbare gewichtstoename

Ik let nu al enige tijd op m'n voeding, sport driemaal per week en blijf maar verzwaren. Ik word er ziek van. Ik begin me nu af te vragen of dit soms aan de omschakeling naar Toujeo kan liggen?

Het verhaal van spieren wegen zwaarder zal het niet zijn... ik zie ook wel dat ik verdikt ben..

Ik weet niet echt vanbuiten wanneer ik nu precies met Toujeo startte, maar de gewichtstoename is sindsdien precies toch gestart. Ik ben hopeloos op zoek naar de reden waarom ik zoveel moeite doe en alleen maar lijk te verzwaren
    type 1 sinds juli 2008
    10-12-14 novorapid 32 levemir
    Laatste Hba1c 5.7

Maxim °14/11/12,
    48,5 cm
    3.300 kg

Toujeo gebruik ik niet, maar voor de rest herken ik me volledig in je verhaal. Of het dus bij jou aan de Toujeo ligt,weet ik niet.
    Heel frustrerend.
    Knuffel ! Je bent niet alleen !
    If I can see it, then I can do it.
    If I just believe it, there's nothing to it.

Comment

Dat is echt lastig aminata, ik gebruik ook geen touejo, toch herken ik het verhaal wel, ik kan niet meer dan 75 tot 80 % eten van wat normaal is anders kom ik ook meteen kilo's aan.

Het lijkt me heel frustrerend om, zoals jij, 3 x per week te sporten en zo op je eten te letten en dan tóch!
      je bent niet alleen, daar heb je natuurlijk weinig aan, hele dikke knuffel dus!
      Houd vol zou ik zeggen!
      Ik ben Will, 64 jaar, 43 jaar getrouwd met Jack, moeder van 3 kinderen, oma van 7 kleinkinderen, diabetes type 1, sinds Juli '12
      HbA1c: Maart 2013; 7.2 Juli 2013; 6.6 Oktober 2013; 7.2. Januari 2014 7.3, Okt 2014 7.2, Feb. 2015 6.3, Mei 2015 6.5, November 2015 7, Feb 2016 6.5, mei 2016 6.5 NovoMix 30 en Novorapid

Elke dag is een cadeautje!

Comment

Working...
      X