Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoge suikers start zwangerschap

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hoge suikers start zwangerschap

Hallo allemaal,

Ik ben een beetje in paniek. Vanmorgen ben ik er achter gekomen dat ik voor de tweede keer zwanger ben. Ik ben er heeel blij mee, alleen hebben mijn suikers de laatste tijd echt heel erg hoog gezeten. Af en toe nachten lang op 20 zonder dat het wilde zakken bijvoorbeeld.
    Ik heb al een continuemeter omdat de zwangerschapswens er al was en ik in principe groen licht had gekregen. Daarna ging het alleen dus mis.

En in plaats van nu blij te zijn met dat dubbele streepje zit ik hier enorm te panieken en te lezen over alle risico's die ons kindje nu kan lopen..
    Vrouwen met eenzelfde ervaring hier? Hoge suikers aan het begin van je zwangerschap? En hoe is dat afgelopen?

Groetjes,
    Liona

Ten eerste, hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Ik heb geen ervaring met zwangerschap en hoge waardes maar ik wens je het allerbeste.
    Ik hoop dat je snel een afspraak kunt maken met je arts en alles kunt laten controleren.
    Hier op het forum wel dames met ervaring over zwangerschap en diabetes.
    Succes en sterkte!
    Last edited by Nostress; 22 februari 2016, 22:04.
    Ik ben Will, 64 jaar, 43 jaar getrouwd met Jack, moeder van 3 kinderen, oma van 7 kleinkinderen, diabetes type 1, sinds Juli '12
    HbA1c: Maart 2013; 7.2 Juli 2013; 6.6 Oktober 2013; 7.2. Januari 2014 7.3, Okt 2014 7.2, Feb. 2015 6.3, Mei 2015 6.5, November 2015 7, Feb 2016 6.5, mei 2016 6.5 NovoMix 30 en Novorapid

Elke dag is een cadeautje!

Comment

Ook ik wens je proficiat met je zwangerschap.
      Zelf had ik in een heel ver verleden zwangerschapsdiabetes, maar toendertijd had ik geen hulpmiddelen om zelf te meten. Dus met mijn ervaring kom je niet veel verder.
      Ik wens je alleszins het allerbeste toe met het verloop van de zwangerschap !
      If I can see it, then I can do it.