Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ogen achteruit

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ogen achteruit

Hallo tijd geleden dat ik hier geweest ben ,mijn kinderen met diabetes zijn volwassen dus had hier eigenlijk niks meer te zoeken ,maar ik heb nu toch een vraag Angie mijn dochter is nu 11weken zwanger en ze heeft het gevoel dat haat ogen heel erg achteruit gaan is dat normaal.
    Judy zelf geen diabetes 46 jaar ,4 kinderen waarvan 2 met diabetes Dwight van 25 en Angie van 20

Heeft ze voor de zwangerschap nog een check laten doen bij de oogarts?
    Als ze dat gevoel heeft, zou ik toch aanraden van zo snel mogelijk een afspraak te regelen. Het is niet normaal, maar het schijnt wel vaker voor te komen dat bestaande complicaties verergeren of uit het niets verschijnen. Bij mij is dat ook gebeurd, maar ik merkte daar (gelukkig!) zelf wel niets van.
    Of verslechterd zicht ook bij niet-diabeten voorkomt, dat weet ik eigenlijk niet. Ik had al genoeg te doen met mijn eigen zwangerschap dat ik me daar nu niet meteen in heb verdiept.

Is ze misschien owv de zwangerschap plots veel beter geregeld dan voorheen? Dat zou bijvoorbeeld ook wel een reden kunnen zijn van plots (en meestal tijdelijk) slechter zicht. Maar ook hier: laten checken lijkt me de meest verstandige optie dan ...

Ik hoop alvast dat het allemaal ok blijkt te zijn en dat ze verder kan genieten van een heerlijke zwangerschap!

Comment

Bedankt voor je snelle antwoord ,ze is nu naar het ziekenhuis ,ze heeft nu voor het eerst daar een afspraak ze is wel twee keer bij de verloskundige geweest en twee keer een echo gehad dat zag er allemaal goed uit maar omdat de verloskundige het beter vond om haar naar het ziekenhuis te gaan gaat ze vanaf vandaag daar heen en daar zullen ze haar wel goed in de gaten houden,best spannend allemaal ze is net twintig geworden dus best nog jong.
      Judy zelf geen diabetes 46 jaar ,4 kinderen waarvan 2 met diabetes Dwight van 25 en Angie van 20

Comment

Alleszins proficiat met de zwangerschap van dochter !

Hopelijk valt het mee met de ogen. Ook het beste voor het vervolg van de zwangerschap!
        If I can see it, then I can do it.
        If I just believe it, there's nothing to it.

Comment

Dank je wel

Comment

Fijn je weer eens te horen Judy. Das echt lang geleden hoor. Moest even opnieuw archiveren in mijn hoofd.

Ik duim voor je dochter. Succes alvast met het oma worden.
            Cathy - T1 - Accu-Chek Combo - Dexcom G4, 6.4%
            www.kokenenhogehakken.blogspot.be
            http://aantafelmettype1diabetes.com
            https://www.facebook.com/aantafelmettype1diabetes/

Comment

Mijn dank ,ben al beetje oma zoons hebben stiefkinderen ,de oudste is 13 dus heel grappig zo.n grote knul die oma roept ���������� omgeving kijkt dan wel raar jonge oma zeg maar .

Comment

zijn hier nog diabeetjes zwanger voor de moment??? grts

Comment

Working...
                X