Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wens om zwanger te worden

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Dikke knuffel Lieske. Er wordt heel erg voor je geduimd.
    Cathy - T1 - Accu-Chek Combo - Dexcom G4, 6.4%
    www.kokenenhogehakken.blogspot.be
    http://aantafelmettype1diabetes.com
    https://www.facebook.com/aantafelmettype1diabetes/

Comment

Lieske, ge kunt hier gerust uw hart komen luchten. Wij begrijpen hoe moeilijk het is. En dan dat groene licht dat maar niet wil komen ...
      Dikke knuffel en veel moed bij het verdere verloop !
      If I can see it, then I can do it.
      If I just believe it, there's nothing to it.

Comment

Houd moed hè, Lieske!
        Met zoveel inzet gaat het goedkomen!
        Ik ben Will, 64 jaar, 43 jaar getrouwd met Jack, moeder van 3 kinderen, oma van 7 kleinkinderen, diabetes type 1, sinds Juli '12
        HbA1c: Maart 2013; 7.2 Juli 2013; 6.6 Oktober 2013; 7.2. Januari 2014 7.3, Okt 2014 7.2, Feb. 2015 6.3, Mei 2015 6.5, November 2015 7, Feb 2016 6.5, mei 2016 6.5 NovoMix 30 en Novorapid

Elke dag is een cadeautje!

Comment

Alweer even geleden dat ik hier was maar wil jullie toch op de hoogte brengen: vele doktersbezoeken en hard werk later hebben we eindelijk groen licht gekregen om aan kindjes te beginnen!!! Al is het met voorwaarden, niets bijkomen eens het zover is. Dat wordt een hele uitdaging. Iemand die dit ook heeft meegemaakt? Hoe hebben jullie het aangepakt?
          Alleen werd ons geduld nog wat op de proef gesteld want het kwam deze keer niet uit met mijn pil (moest ze nog 2 weken nemen nadat we van de dokter kwamen, de andere keren altijd nog maar een paar dagen). Maar bon dat is het minste. Nu hopen dat we snel zwanger zijn en dan uitkijken naar ons eerste kleine wondertje. We hebben nog niets aan familie of vrienden gezegd kwestie van ze echt te verrassen als het zover is
          Last edited by Lieske; 29 juni 2015, 11:54.

Comment

Super, Lieske. Veel succes !!
            If I can see it, then I can do it.
            If I just believe it, there's nothing to it.

Comment

Niets bijkomen?! Vreemd advies ... Heb je heel veel overgewicht dan?
              Volgens mij mocht Silk ook maar zeer beperkt bijkomen tijdens de zwangerschap, maar helemaal zeker weet ik het ook niet meer.

Nu ja, je kunt ook maar je best doen daarin, je baby en je lichaam bepalen uiteindelijk toch hoeveel erbijkomt. Als jij alles doet wat ze van je vragen, dan zal het ook al wel goed zijn, vermoed ik.

In ieder geval: veel succes!

Comment

Heel veel overwicht niet nee, wat de dokter wil zeggen is dus eigenlijk dat ik moet blijven afvallen tijdens een zwangerschap. Al lijkt mij dat een hele opgave! Sowieso komt er toch gewicht bij he? Maar het moet lukken! Alles voor een perfecte zwangerschap en een gezond kindje!!!

Comment

Working...
                X