Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bewegen is gezond, daarom ging ik vandaag:

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Een kleine wandeling met mijn vader en de honden. Gras afgereden , geŽindigd met een hypo, 2 u liggen slapen, en dan een heel kleine fietstocht van 15,5 km aan 26,7 gemiddeld.
    Na mijn avontuur van zondag, 87 km fietsen met 4 mannen ( Dirk, Ruben ,mijn neef, ook sinds onlangs diabeet, Bart en Geert, de vader van zijn vriendin ) waarbij de muur op het programma stond en die ik te voet gedaan heb , en waarbij ik de laatste 30 km geduwd ben door 3 van die mannen ( vooral onze Bart en Geert , en op het einde ook Ruben ). Meer dan 2 uren te hoog gestaan en dan een hypo. Ik was stikkapot. Mijn fiets was ineens iets minder mijn vriend. Vandaag met hoofdpijn vertrokken en zonder thuisgekomen. Dus mijn fiets is weer volop mijn vriend.
    If I can see it, then I can do it.
    If I just believe it, there's nothing to it.

Comment

• Gaan wandelen in Geraardsbergen. http://www.walkinginbelgium.be/de-wa...s/tocht/101363. We kozen de 22 km met oa de muur. Heel mooie wandeling !

Comment

• 16 km gefietst aan 28,1 per uur.
        Een kleine wandeling met mijn vader en de honden.

Comment

• Weer een superklein toertje, 16,5 km, nu was het gemiddelde beduidend lager ( 25,5 ) deels door de wind, deels door het drukke verkeer waardoor we soms geblokkeerd werden.
          Ook de kleine wandeling met mijn vader en nog een iets grotere met Bonnie alleen.

Comment

• Voor de 3e x in 2 jaar tijd verbouwen, ik kom geen beweging tekort.
            eerst de keuken, toen de bovenverdieping en zolder en nu de hele benedenverdieping.
            alles moet dus naar de zolder of de bovenverdieping.
            eerst mijn echtgenoot's muziekverzameling, DVD's en de gehele inhoud van zijn kantoortje.
            boven staat nu de computer op mijn hobbykamer en een TV us er aangesloten zodat hij toch zijn sport kan zien straks.
            na Pasen begonnen met zoetjesaan de TV kast in de serre, daar staan alle oude videobanden, het boekenkastje, mijn kookboeken en boeken van kunst en sprookjes, alles moet naar zolder.
            nu komende 2 weken verder met dressoir en vitrinekast, servieskast in serre.
            de voorraadkast als laatste, dat is een inbouwkast dus die gaat er niet uit, ik heb daar al wel de onderste en bovenste plank van uitgemest want daar kom ik weinig!
            Ik ben Will, 64 jaar, 43 jaar getrouwd met Jack, moeder van 3 kinderen, oma van 7 kleinkinderen, diabetes type 1, sinds Juli '12
            HbA1c: Maart 2013; 7.2 Juli 2013; 6.6 Oktober 2013; 7.2. Januari 2014 7.3, Okt 2014 7.2, Feb. 2015 6.3, Mei 2015 6.5, November 2015 7, Feb 2016 6.5, mei 2016 6.5 NovoMix 30 en Novorapid

Elke dag is een cadeautje!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nostress Bekijk bericht
              Voor de 3e x in 2 jaar tijd verbouwen, ik kom geen beweging tekort.
              eerst de keuken, toen de bovenverdieping en zolder en nu de hele benedenverdieping.
              alles moet dus naar de zolder of de bovenverdieping.
              eerst mijn echtgenoot's muziekverzameling, DVD's en de gehele inhoud van zijn kantoortje.
              boven staat nu de computer op mijn hobbykamer en een TV us er aangesloten zodat hij toch zijn sport kan zien straks.
              na Pasen begonnen met zoetjesaan de TV kast in de serre, daar staan alle oude videobanden, het boekenkastje, mijn kookboeken en boeken van kunst en sprookjes, alles moet naar zolder.
              nu komende 2 weken verder met dressoir en vitrinekast, servieskast in serre.
              de voorraadkast als laatste, dat is een inbouwkast dus die gaat er niet uit, ik heb daar al wel de onderste en bovenste plank van uitgemest want daar kom ik weinig!
              Amai, dat wordt inderdaad bewegen. Op tijd rust inlassen !

Comment

• Komt goed!
                bewegen is gezond en mijn lichaam zegt vanzelf, stop!
                Ik ben Will, 64 jaar, 43 jaar getrouwd met Jack, moeder van 3 kinderen, oma van 7 kleinkinderen, diabetes type 1, sinds Juli '12
                HbA1c: Maart 2013; 7.2 Juli 2013; 6.6 Oktober 2013; 7.2. Januari 2014 7.3, Okt 2014 7.2, Feb. 2015 6.3, Mei 2015 6.5, November 2015 7, Feb 2016 6.5, mei 2016 6.5 NovoMix 30 en Novorapid

Elke dag is een cadeautje!

Comment

• Of speciale vraag van Sammie vandaag nog eens met fiets naar het werk gereden in Deinze :-)
                  Heen 29km.
                  Terug 24km.
                  Maakt samen 53km.
                  HbA1c: 02/2014 12,1%, 05/2014 6,4% 09/2014 6,5%, 11/2014 6,6%, 02/2015 6,6%, 06/2015 6,5%, 11/2015 6,8% 01/2016 7,0% 02/2016 6,3% 06/2016 6,6% 08/2016 6,8%
                  Gebruikt Novorapid en Lantus
                  Nihil novum sub sole!

Comment

Working...
                  X