Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bewegen is gezond, daarom ging ik vandaag:

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 42 km gefietst aan 24 gemiddeld in de zon !
    If I can see it, then I can do it.
    If I just believe it, there's nothing to it.

Comment

• De tandem wat opgeknapt en eindelijk onze 31 km kunnen rijden.
      Ik ben type 1 en ik spuit Novorapid en Lantus.
      Ik werk sinds 15 april 2016 met de Freestyle Libre
      Mijn vorige Hba1c was 5,9
      Mijn huidige HbA1c is 6,1
      Mijn dieetprogramma staat op http://users.telenet.be/dieetsite/

Comment

• Gaan wandelen in Bazel. Zalig wandelen in de zon en een prachtige streek. Onderweg een lekker broodje martino en als afsluiter een terrasje voor een koffie ( ik ) en een westmalle ( Dirk )

Comment

• Gewandeld met het hondje en met de kleinkinderen in de speeltuin gerauscht.
          stoeien, vasthouden, helpen en draaien!
          Ik ben Will, 64 jaar, 43 jaar getrouwd met Jack, moeder van 3 kinderen, oma van 7 kleinkinderen, diabetes type 1, sinds Juli '12
          HbA1c: Maart 2013; 7.2 Juli 2013; 6.6 Oktober 2013; 7.2. Januari 2014 7.3, Okt 2014 7.2, Feb. 2015 6.3, Mei 2015 6.5, November 2015 7, Feb 2016 6.5, mei 2016 6.5 NovoMix 30 en Novorapid

Elke dag is een cadeautje!

Comment

• 49 km gefietst, 25,5 gemiddeld. De eerste 12 km alleen met Dirk, de volgende 12 aangepikt bij Bart en zijn schoonvader, de volgende kms samen met een man die ons overging en begon te praten, even in zijn wiel gehangen, maar toen dacht ik, we kunnen hem toch alleen de kop niet laten doen en dan heb ik maar de kop genomen. En zo zijn we met zijn drieŽn verder gereden met een gezellige babbel erbij.

Comment

• 55 km gefietst. De eerste 35 met Dirk en dan hebben we mijn neef opgepikt aan zijn werk en samen met hem naar huis gereden.
              Op een bepaalde moment, toen we aanpikten bij iemand die ons overging, heb ik moeten passen. 34 per uur was net iets te veel.

Comment

• Ie voet naar de markt met Bonnie.
                Gefietst, weer mijn neef opgepikt aan zijn werk. 63 km op de teller, gemiddeld 25,5. Op de dijk reden ze me er weer af, maar op de geplande hellingen was ik dan weer de eerste boven.

Comment

• Gewandeld met Bonnie, met de fiets naar de markt, een kleine wandeling met mijn vader en de honden en 26 km gefietst in iets meer dan een uur.

Comment

• Meegedaan aan deze wandeling : http://walkinginbelgium.be/de-wandel...s/tocht/101501. We kozen voor de 21 km, een mooie wandeling met veel trage wegen.

Comment

• Gisteren 60 km gefietst, met mijn neef, voor het eerst op zijn racefiets. En racen was het. Bij 40 per uur langs de dijk heb ik moeten afhaken. In de namiddag te voet met Bonnie tot bij mijn schoonmoeder.
                      Vandaag een kleine wandeling met de honden en mijn vader. Vanavond een uur gefietst met Dirk. We reden 25 km en nu moest ik hem meesleuren, terwijl ik gisteren niet kon volgen.

Comment

• In de voormiddag met de fiets naar de markt. Te voet met Bonnie ging niet, want ik moest ook nog de duiven wegvoeren om op te leren.
                        In de namiddag dan wel een mooie wandeling met Bonnie gedaan.
                        Voor het avondeten 48 km gefietst met Dirk en mijn neef, 27 gemiddeld. Het is nog wat zoeken bij mijn neef voor zijn suiker, gelukkig kan ik hem wel wat helpen.

Comment

• Vandaag naar de Ronde van Vlaanderen geweest. We waren al om 9 u aan de Patersberg en hebben eerst 19 km gewandeld, waarbij we de Patersberg, de Koppenberg en de Kwaremont aangedaan hebben.
                          Daarna aan de Patersberg de renners aangemoedigd. 1 keer de vrouwen, waarbij een buurmeisje van ons meereed, 2 keer de mannen waarbij ik telkens Gilbert solo op kop zag passeren en luid aangemoedigd heb. Van Avermaet, Sagan, en Boonen heb ik ook herkend.En uiteindelijk heb ik voor iedereen geroepen en geapplaudisseerd, want ik heb grote bewondering voor wat die allemaal presteren, ook al beklim je als laatste die hellingen.
                          Helaas daarnet Brugge zien verliezen op Gent.. Slechte start van de play off ...

Comment

• Ik ben sinds eind januari bijna wekelijks gaan taekwondo-en, en ik doe ook een beetje mee met de oudste zijn ju jutsu op zaterdag. En eindelijk zie ik ook wel iets van beweging op de weegschaal (deze week gaat die wel weer stijgen, ben ziek geweest van 't weekend dus dat gewichtsverlies telt niet mee).
                            Zwangerschapsdiabetes bij jongste zoon - suikerwaardes 1d na bevalling normaal - geen antistoffen T1, genetisch onderzoek mody negatief (geen mody dus) joepie!

Comment

• Gefietst met mijn neef ( Dirk is van wacht, dus kon niet mee tot zijn spijt ). 25 km aan 27,2 gemiddeld. En dan heeft hij hem moeten inhouden voor mij.

Comment

• Vandaag meegedaan aan een wandeling in Brasschaat. We kozen voor de 20 km. Rustig en mooi ! Bonnie kreeg van de dame aan een controlepost ( een duivenlokaal nog wel ) zo maar vier koekjes ( voor bij de koffie ). Bonnie kan toch wel iedereen om haar poot winden.

Comment

Working...
                                X