Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Retinopathie

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door meurtelken Bekijk bericht
    nee, wij hebben AZERTY en jullie QWERTY =)
    oooooo, daarom had ik t niet gezien . Dank voor je uitleg . We zijn nooit te oud om te leren he.
    om Yasien, diabeet sinds 1957, al 30 jaar gelukkig getrouwd met een Egyptenaar, 3 zoons, 27, 24 en 16, 1 dochter, alleen niet in dit aardse leven. Dankbaar voor alles wat ik heb.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steven1973 Bekijk bericht
      Hallo ben 37 jarige diabeet en reeds 1 jaar bezig met laserbehandeling, nu 1 jaar en 1 maand verder heb ik in het linker en rechteroog bloedingen gekregen zaardoor ik alleen nog maar schimmen zie, Ben reeds bij 2 oogartsen geweest,

18 mei gaan ze een fluotest doen o+ behandeling te hervatten,
      ik krijg er de mismoed van
      Suikerspiegel raakt eindelijk op punt met dank aan prof Mathieu
      Hallo,
      Ik ben ook 37 jaar en heb ben al gans mijn leven diabeet...
      Ik heb een vraagje is dit prof Mathieu in UZ Leuven? Ken je ook geen prof die heel goed is voor oogziekten? Heb al sinds 2009 serieuze oogproblemen. Ben sindsdien in behandeling in uz gent maar wil dringend tweede opinie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dhsv Bekijk bericht
        Hallo,
        Ik ben ook 37 jaar en heb ben al gans mijn leven diabeet...
        Ik heb een vraagje is dit prof Mathieu in UZ Leuven? Ken je ook geen prof die heel goed is voor oogziekten? Heb al sinds 2009 serieuze oogproblemen. Ben sindsdien in behandeling in uz gent maar wil dringend tweede opinie.
        Dag Dhsv

welkom hier op het diabetesforum. Stel je jezelf ook even voor in het introductieforum? Zo kunnen wij je meteen officieel welkom heten en weten je meteen ook wie wie is.
        Cathy - T1 - Accu-Chek Combo - Dexcom G4, 6.4%
        www.kokenenhogehakken.blogspot.be
        http://aantafelmettype1diabetes.com
        https://www.facebook.com/aantafelmettype1diabetes/

Comment

Working...
        X