Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

jeukende hoofdhuid

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Wat bij mij goed helpt is aloë-vera shampoo, en die vind je jaarlijks in de lidl
    Antje, is blij met de paradigm, maar mist toch ook haar cozmo enorm

Comment

Nizoral bij de apotheker. Moet je wel 10 minuten laten inwerken en maar 1 keer per week gebruiken.

Comment

mijn hoofdhuid jeukt ook wel regelmatig, maar meestal jeukt mijn gezicht dan ook. Geen idee of er een link is met hooikoorts of diabetes, 'k had zelfs nog niet aan die 2de link gedacht...
        Maar ik heb wel veel last van jeuk overal eigenlijk, vooral op mijn benen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dia-Babe Bekijk bericht
          Ah kga hem misschien ook eens uitproberen dan. Wel ne voze naam Itchy Scalp Care
          LOL

wel ik gebruik hem nu een week en ik merk echt verschil... natuurlijk zal wel afhangen van persoon tot persoon... maar deze kost natuurlijk niet zoveel als die bij de apotheek

en niet aan krabben helpt ook wel... klinkt stom maar tis zo
          type 1 sinds juli 2008
          10-12-14 novorapid 32 levemir
          Laatste Hba1c 5.7

Maxim °14/11/12,
          48,5 cm
          3.300 kg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marijke Bekijk bericht
            mijn hoofdhuid jeukt ook wel regelmatig, maar meestal jeukt mijn gezicht dan ook. Geen idee of er een link is met hooikoorts of diabetes, 'k had zelfs nog niet aan die 2de link gedacht...
            Maar ik heb wel veel last van jeuk overal eigenlijk, vooral op mijn benen.
            dan moet er toch ergens een link zijn... want die jeuk op m'n benen heb ik ook... ik kom er soms zot van...

Ik stel voor dat ze de samenhang tussen de twee eens onderzoeken!
            type 1 sinds juli 2008
            10-12-14 novorapid 32 levemir
            Laatste Hba1c 5.7

Maxim °14/11/12,
            48,5 cm
            3.300 kg

Comment

Ik ken nochtans ook heel veel mensen zónder diabetes met een jeukende hoofdhuid, hoor. Ik ben persoonlijk van 't gedacht dat het veel meer met andere factoren te maken heeft.

Comment

Dat denk ik toch ook Upje
                Blij dat die shampoo iets oplevert Aminata maar misschien kun je toch eens zo een allergie test ondergaan, misschien ben je wel allergisch aan één of ander voedingsmiddel of stof , vaak weet je dat niet ... en baat het niet , dan schaadt het niet
                Mieke- 35 jaar - Pancreatectomie operatie in 2009 - Combonautje sinds mei 2011- Creon - 6,4 % mei 2011

What doesn't kill you , makes you stronger !

Comment

Ik was toch blij het hier te lezen.

vooral wat shampoo betreft

Droge huid en diabetes gaan wel samen ook informatie kan men hierover vinden.
                  Vooral als het kouder wordt moet ik meer zorg dragen voor mijn huid. Ik gebruik bodycraem voor zeer droge huid.
                  Ik ben nog niet onderzocht naar een allergie, wel last van hooikoorst.
                  Als mijn neus fel begint te lopen weet ik dan moet oppassen!! Ik heb daar de laatste vier last van.

Onlangs op het nieuws nog gehoord dat allergische aandoening meer en meer toenemen.

Comment

Working...
                  X