Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hypo herkennen en aanpakken

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door gaetan Bekijk bericht
    juist een hypo gekregen
    om 22 uur had ik 219
    om 22.20 begon ik te zweten en te beven en had 62
    om 22.35 had ik 111 en voel me nu nog steeds niet goed al heb ik ondertussen 3 stukjes druivensuiker genomen pfffffff ben er even niet goed van

gaetan
    Hoe geraak je in een klein half uur van zo een hoge waarde ineens naar zo laag?

Comment

Hey Murielle, ik heb dat ook. Ik ben ook altijd van de kaart als ik een hypo heb gehad. Ik kan zelfs tot twee dagen erna nog heel moe zijn.

Comment

te lage suikerwaarden

mijn moeder is heel lang suikerziek geweest en spoot insuline, mijn vader merkte aan haar gedrag dat ze een hypo of hyper ging krijgen. één keer kan ik me nog herinneren(ik was klein) en zij sliep beneden op de zetel. ze riep iedereen wakker maar was al zo ver weg dat we de dokter van wacht belden, en spuitje en 't was over. tijdens een opname in het ziekenhuis geraakte ze in coma!!! ik denk dat ze toen twee dagen gelegen heeft. maar ook deze keer na de nodige behandeling er weer terug bovenop geraakt.
        kika69
        Last edited by kika69; 29 juli 2015, 10:32. Reden: foutje

Comment

Dag kika, dat zal voor jou wel eng geweest zijn om je moeder zo te zien. Merk jij ondertussen ook al wanneer je moeder suiker nodig heeft?
          Jenny, 3 kids 21-20-20, 53jr - T1 sinds '73 - 3x humalog + 1x lantus - dexcom G4 sinds 07/2013 - 7.2% in 09/2013

Comment

Working...
          X