Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Even van mij afschrijven hier.

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Kop op, Joe. We maken allemaal wel eens een mindere periode mee waarin we de moed niet vinden om altijd maar binnen de lijntjes te lopen.
    Maar ik meen me te herinneren dat je een supporter bent van blauw-zwart ( ofwel is dat wishful thinking van mij ). Denk dan aan onze Club, in de champions league behaalden ze geen resultaat en toch ben ik in hen blijven geloven, samen met vele supporters. En zie hoe het in de competitie loopt.
    Wij geloven ook in jou ! Het komt weer goed !
    Come on, FCB, come on, Joe !
    If I can see it, then I can do it.
    If I just believe it, there's nothing to it.

Comment

Ik denk dat er voor velen wel eens een baaltijd is. Je hebt per slot nooit vakantie van diabetes.
      veel sterkte Joe, inderdaad helpt het forum mij ook met het beter dealen met deze rot ziekte, want dat is het.
      wanneer je het niet hebt, heb je echt geen idee.
      toch kan ik elke dag van het leven genieten, al ben ik moe, of waarden die me niet aanstaan of ik moet veel laten passeren omdat ik anders te veel moet bijspuiten. Elke dag geniet ik nog van het er zijn.
      ik kan me voorstellen dat zulke waarden of een HbA1C waar je van schrikt je teneer doen slaan maar houd de moed er in!
      het komt wel weer!
      Ik ben Will, 64 jaar, 43 jaar getrouwd met Jack, moeder van 3 kinderen, oma van 7 kleinkinderen, diabetes type 1, sinds Juli '12
      HbA1c: Maart 2013; 7.2 Juli 2013; 6.6 Oktober 2013; 7.2. Januari 2014 7.3, Okt 2014 7.2, Feb. 2015 6.3, Mei 2015 6.5, November 2015 7, Feb 2016 6.5, mei 2016 6.5 NovoMix 30 en Novorapid

Elke dag is een cadeautje!

Comment

Working...
      X