Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hallo vanuit Slowakije

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo vanuit Slowakije

Hallo iedereen,

Mijn naam is 'Jan' en ik ben geboren en getogen Vlaming.
    Onlangs werd bij mij diabetes vastgesteld, wat op zich geen wereldschokkend nieuws is, maar... ik heb wel een probleempje...
    Namelijk: ik woon momenteel in Slowakije, en de communicatie tussen mij en mijn 'suikerdokter' verloopt nogal stroef omdat mijn kennis van het Slowaaks eerder beperkt is.
    Daarom zou ik graag via dit forum een aantal van mijn vragen (althans de antwoorden erop) bevestigd dan wel ontkend zien...

Om te beginnen ga ik even de bestaande berichten lezen, en als ik daarna zelf nog vragen heb, dan zien jullie ze wel verschijnen...

Groetjes,
    Janosik.

PS: 'Janosik' is de Slowaakse versie van 'Robin Hood' en ik vond dat wel een geschikte nickname... ;-)

Hallo Jan 'Robin Hood'

welkom op het forum.
    Ik veronderstel dat je diabetes pas in Slowakije opgemerkt is.
    Anders had je misschien nog contact kunnen opnemen met je Belgische arts.

Heb je geen mogelijkheid om ginder een engelstalige arts te vinden?
    Dan heb je waarschijnlijk beide hetzelfde probleem waardoor je elkaar beter zult verstaan.

Je vragen kun je hier best kwijt en iedereen zal je wel proberen bij te staan.
    Bij de meeste onder ons zal het eerder uit ervaring zijn dan altijd medische achtergrond.

We hebben toch allemaal hetzelfde en gaan er vaak anders mee om.
    En niet elke diagnose of oplossing is voor iedereen hetzelfde.

Dus toch best ook een goede professionele aanpak zoeken om zo misverstanden uit de wereld te hebben.

groeten

Steven
    Roken is voor mietjes, spuiten voor de echte

Comment

Welkom op het forum.
      Zwangerschapsdiabetes bij jongste zoon - suikerwaardes 1d na bevalling normaal - geen antistoffen T1, genetisch onderzoek mody negatief (geen mody dus) joepie!

Comment

Working...
      X