Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kruisbanden ontploft

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door sarge Bekijk bericht
    Ach ja wat moet ge anders dan er de humor van inzien he...leven kan al zo deprimerend zijn.
    We moeten doorgaan..proberen positief te blijven.
    Voilą, zo is het : alles proberen positief te bekijken !
    If I can see it, then I can do it.
    If I just believe it, there's nothing to it.

Comment

balen seg!
      ik wou eigenlijk altijd bij de politie of dergelijke gaan werken maar aangezien ik diabetes heb liet ik die ambitie maar varen.
      kreeg altijd te horen dat politie/brandweer niet snel diabeten zullen aannemen tenzij je ergens ne lange arm hebt rondlopen.
      maar blijkbaar kun je er dus mee tot in de speciale eenheden graken?
      HbA1c
      Oktober 2016 7.2%

Comment

Excuseer voor de verlate reactie. Ik ben een ancien uit een elite eenheid waar ik al bijna 8 jr heb gediend als chef de section / sergeant instructor. Gezien de huidige situatie en ontwikkelingen in d wereld heeft men mij gevraagd om terug te gaan helpen. Mensen met echte ervaring al. Respect voor de jongeren die bij de politie en of defensie willen gaan werken nu maar velen zijn gewoonweg door de huidige bezuinigingen en politieke getouwtrek niet goed genoeg getraind. Een vriend van ons bij de para's hier in B ...vertelde een paar dingen...schaamtevol. Echt! Die jongens ...elite eenheid van B..moesten op oefeningen 'pang pang' roepen omdat defensie geen geld genoeg had voor kogels. In B gebruiken ze de oude wapens van het nl leger?? Officieel mogen de jongens hier op straat totaal niets doen...ja d politie bellen of ze komen. En staan voor de helft van het salaris van politiemensn op straat te patrouilleren. Etc etc...

minister van defensie en politiek...schaam u!

ik wil er geen politiek getint topic reactie van maken maar mensen helaas is de situatie wel degelijk zo triest in B.

Comment

Working...
        X