Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

beschermengelen

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• beschermengelen

Mag ik vandaag even iedereens beschermengelen lenen?
    Mijn zoon Mathias heeft ze nodig nu, zijn operatie is al bezig.
    type 2, Emcoritic, Simvastatine, Asaflow, Loortan, Metformax, Insuman Basal, Actrapid.
    Hba1C december 2013: 8,5
    april 2014: 7,8
    Oktober 2014: 8,2
    December 2014: 7,9
    April 2015: 7,6
    Oktober 2015: 8,2
    December 2015: 8
    April 2016: 7,5

die van mij mag je alvast lenen.
    veel sterkte en ik hoop dat de operatie goed afloopt.
    groetjes Simon
    HbA1c 7.1 als eerste keer na de pomp :-)
    HbA1c 6.3 maart 2012

Comment

Ook de mijne is al naar jullie toe.
      We gaan vandaag wandelen in de Westhoek. Ik maak er een pelgrimstocht van voor jullie.
      If I can see it, then I can do it.
      If I just believe it, there's nothing to it.

Comment

Op de kast in de woonkamer branden kaarsjes voor jullie, annabelle. Dat je zoon veel beschermengelen heeft, is duidelijk. Er wordt heel erg aan hem gedacht, vanuit zoveel verschillende hoeken. Sterkte xx
        Cathy - T1 - Accu-Chek Combo - Dexcom G4, 6.4%
        www.kokenenhogehakken.blogspot.be
        http://aantafelmettype1diabetes.com
        https://www.facebook.com/aantafelmettype1diabetes/

Comment

Annabelle je mag de engeltjes van iedereen hier thuis lenen! Ik duim heel hard mee en sterkte in de moeilijke wachturen, ze zullen waarschijnlijk tot de moeilijkste van jullie leven behoren maar heb vertrouwen!!!

Sinds februari 2011 diabetes T2. Overstap naar ICT per 24 mei 2016, begonnen met Actrapid voor elke maaltijd.

HbA1c augustus 2015: 7,7%. HbA1c oktober 2015: 6.8%. HbA1c januari 2016: 6,1%. HbA1c april 2016: 6,4%. HbA1c juli 2016: 7,1%. HbA1c november 2016: 6,3%. HbA1c januari 2017: 6.3%. HbA1c april 2017: 6,4%.

There is no "mild" type of diabetes. Type 2 is just as serious as type 1 if not properly controlled.

Comment

uiteraard stuur ik ook wat beschermengelen naar jullie toe. Sterkte allemaal
            DM type II sinds mei 2004, trage schildklier en slechthorend.

Leven laten leven is mijn motto.

Soms geeft het leven een onverwacht een geschenk en sinds 9-10-2011 zijn wij de trotse grootouders van ZoŽ. Op 27-11-2013 is haar broertje Daley geboren.

Comment

Bedankt iedereen.
              type 2, Emcoritic, Simvastatine, Asaflow, Loortan, Metformax, Insuman Basal, Actrapid.

Comment

ook mijn steun...en beschermengel leen ik je graag uit voor een dag, of meerder dagen...

Sterkte!

Comment

Mijnen beschermengel is al weken aan 't proberen om alles zo goed mogelijk te laten lopen. Daar ga ik van uit. En ze zal dat blijven doen.

Comment

Ze zijn aan het helpen.
                    Mathias heeft daarjuist zijn lief gebeld.
                    Hij was heel kalm en rustig, vindt het wel speciaal dat hij kon bellen terwijl zijn hersenen bloot lagen.
                    Hij is nu alweer in slaap.
                    De logo heeft het lief ook even aan de telefoon gehad, met zijn zicht valt alles mee, beter dan verwacht, alleen zal ie niet meer goed zijn in rekenen.

Ik hou van jullie beschermengelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door annabelle Bekijk bericht
                      Ze zijn aan het helpen.
                      alleen zal ie niet meer goed zijn in rekenen.
                      Daar hebben ze gelukkig rekenmachines voor uitgevonden
                      DM type II sinds mei 2004, trage schildklier en slechthorend.

Leven laten leven is mijn motto.

Soms geeft het leven een onverwacht een geschenk en sinds 9-10-2011 zijn wij de trotse grootouders van ZoŽ. Op 27-11-2013 is haar broertje Daley geboren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door annabelle Bekijk bericht
                        Ze zijn aan het helpen.
                        Mathias heeft daarjuist zijn lief gebeld.
                        Hij was heel kalm en rustig, vindt het wel speciaal dat hij kon bellen terwijl zijn hersenen bloot lagen.
                        Hij is nu alweer in slaap.
                        De logo heeft het lief ook even aan de telefoon gehad, met zijn zicht valt alles mee, beter dan verwacht, alleen zal ie niet meer goed zijn in rekenen.

Ik hou van jullie beschermengelen.
                        Geweldig Annabelle, wat zal dat een goede moed en een goed gevoel geven! Wanneer denken ze klaar te zijn?
                        Sinds februari 2011 diabetes T2. Overstap naar ICT per 24 mei 2016, begonnen met Actrapid voor elke maaltijd.

HbA1c augustus 2015: 7,7%. HbA1c oktober 2015: 6.8%. HbA1c januari 2016: 6,1%. HbA1c april 2016: 6,4%. HbA1c juli 2016: 7,1%. HbA1c november 2016: 6,3%. HbA1c januari 2017: 6.3%. HbA1c april 2017: 6,4%.

There is no "mild" type of diabetes. Type 2 is just as serious as type 1 if not properly controlled.

Comment

Tijd voor een volgende set kaarsjes. We blijven duimen!
                          Cathy - T1 - Accu-Chek Combo - Dexcom G4, 6.4%
                          www.kokenenhogehakken.blogspot.be
                          http://aantafelmettype1diabetes.com
                          https://www.facebook.com/aantafelmettype1diabetes/

Comment

Ook een schietgebedje van mij...
                            Never surrender dreams! J.M.Straczynski

Comment

Hahahaha, wat een grap?! Efjes liggen bellen op de operatietafel?! Dat zullen zelfs die dokters niet alle dagen meemaken, denk ik.

Maar super dat het allemaal lijkt mee te vallen ...

Wat moeten ze nu nog doen dan, waarom ze hem terug in slaap hebben gedaan? Nog snijden, of alleen dichtmaken of euh, wat voor opties zijn er nog?

Comment

Working...
                              X