Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn ochtendwaarde is:

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Sammie Bekijk bericht

Amai, dat zal daar druk worden. Probeer de nodige rust in t bouwen, hé. Veel succes met het kiezen ook !
    ja nostress ,zal terug een grote drukte zijn ,hopelijk kun nu en dan een rustpauze inschakelen

Comment

• bij mij deze morgen 123

Comment

• 191 en 155. De nieuwe sensor heeft het nog niet goed begrepen. Goeiemorgen !
        If I can see it, then I can do it.
        If I just believe it, there's nothing to it.

Comment

• Goedemorgen 79 vandaag
          Type 1 vanaf april 2013
          Spuit 3 X novorapid en lantus
          HbA1c
          Augustus 2014 : 6,1
          December 2014: 6.0
          April 2015: 6.4
          Augustus 2015 6.8
          December 2015 6.6
          Mei 2016 6.4

Comment

• Goedemorgen, 160
            Sinds februari 2011 diabetes T2. Overstap naar ICT per 24 mei 2016, begonnen met Actrapid voor elke maaltijd.

HbA1c augustus 2015: 7,7%. HbA1c oktober 2015: 6.8%. HbA1c januari 2016: 6,1%. HbA1c april 2016: 6,4%. HbA1c juli 2016: 7,1%. HbA1c november 2016: 6,3%. HbA1c januari 2017: 6.3%.

There is no "mild" type of diabetes. Type 2 is just as serious as type 1 if not properly controlled.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door meurtelken Bekijk bericht
              Vandaag supervroeg wakker en klaar om brood en appelflappen te bakken. Zou dat aan die 69 en 74 liggen?
              HIer deze ochtend 204 :-( en voel me al een hele tijd slecht, al jaren eigenlijk. Overdag heb ik waarden van 400 en meer. De dokter endocrinoloog beweerd dat ik geen diabetes heb maar reactieve hypoglycemie. Omdat ik soms erge hypo's heb is dit getest maar ondanks alles voel ik me in alles een hele dag en al een hele tijd een diabeet.
              Deze week ga ik terug mijn bloed laten afnemen en wil er mee verder gaan omdat normaal werken niet meer lukt.Aan de waarden te zien heb ik ongetwijfeld diabetes. Herkent iemand dit, die vroeger leed aan reactieve hypoglycemie? Of zou er toch een foute diagnose zijn gesteld vroeger?
              Last edited by Salsa; 15 april 2017, 13:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Salsa Bekijk bericht

HIer deze ochtend 204 :-( en voel me al een hele tijd slecht, al jaren eigenlijk. Overdag heb ik waarden van 400 en meer. De dokter endocrinoloog beweerd dat ik geen diabetes heb maar reactieve hypoglycemie. Omdat ik soms erge hypo's heb is dit getest maar ondanks alles voel ik me in alles een hele dag en al een hele tijd een diabeet.
                Deze week ga ik terug mijn bloed laten afnemen en wil er mee verder gaan omdat normaal werken niet meer lukt.Aan de waarden te zien heb ik ongetwijfeld diabetes. Herkent iemand dit, die vroeger leed aan reactieve hypoglycemie? Of zou er toch een foute diagnose zijn gesteld vroeger?
                Weet je zeker dat die waarden kloppen, correct gemeten en correcte meter? Want dan lijkt er weinig twijfel, zulke waarden zijn regelrechte hypers. Over de juistheid van de diagnose kan ik niks zeggen maar dit zijn absoluut cijfers die toch op heel korte termijn met een arts besproken moeten worden lijkt me.
                Sinds februari 2011 diabetes T2. Overstap naar ICT per 24 mei 2016, begonnen met Actrapid voor elke maaltijd.

HbA1c augustus 2015: 7,7%. HbA1c oktober 2015: 6.8%. HbA1c januari 2016: 6,1%. HbA1c april 2016: 6,4%. HbA1c juli 2016: 7,1%. HbA1c november 2016: 6,3%. HbA1c januari 2017: 6.3%.

There is no "mild" type of diabetes. Type 2 is just as serious as type 1 if not properly controlled.

Comment

• hier deze morgen 153

Comment

Wat lijkt me dat erg Salsa, je beroerd voelen, hoge waarden hebben en niet gehoord worden.
                    ik hoop dat er uit deze bloedwaarden wat komt want het is te hoog en ik begrijp goed dat je je dan ook al tijden niet lekker voelt.
                    is reactieve hypoglycemie niet te 'regelen' zodat je geen hypo's doet maar ook lagere bloedsuikerwaarden gedurende de dag?
                    Ik ben Will, 64 jaar, 43 jaar getrouwd met Jack, moeder van 3 kinderen, oma van 7 kleinkinderen, diabetes type 1, sinds Juli '12
                    HbA1c: Maart 2013; 7.2 Juli 2013; 6.6 Oktober 2013; 7.2. Januari 2014 7.3, Okt 2014 7.2, Feb. 2015 6.3, Mei 2015 6.5, November 2015 7, Feb 2016 6.5, mei 2016 6.5 NovoMix 30 en Novorapid

Elke dag is een cadeautje!

Comment

• Na een echte vreetbui gisteravond toch opgestaan met een nette 104.
                      Ik ben Will, 64 jaar, 43 jaar getrouwd met Jack, moeder van 3 kinderen, oma van 7 kleinkinderen, diabetes type 1, sinds Juli '12
                      HbA1c: Maart 2013; 7.2 Juli 2013; 6.6 Oktober 2013; 7.2. Januari 2014 7.3, Okt 2014 7.2, Feb. 2015 6.3, Mei 2015 6.5, November 2015 7, Feb 2016 6.5, mei 2016 6.5 NovoMix 30 en Novorapid

Elke dag is een cadeautje!

Comment

• Goedemorgen 134. Vrolijk Pasen allemaal. Vandaag gaan schieten in Nederland.
                        Type 1 vanaf april 2013
                        Spuit 3 X novorapid en lantus
                        HbA1c
                        Augustus 2014 : 6,1
                        December 2014: 6.0
                        April 2015: 6.4
                        Augustus 2015 6.8
                        December 2015 6.6
                        Mei 2016 6.4

Comment

• Goedemorgen, 153. Fijne paasdagen allemaal!

Comment

• Het begon hier al met een hypo: 68 en in de loop van de fietstocht vanmorgen nog een van 61.
                            Ik moet iets meer flashen, denk ik.
                            Ik ben type 1 en ik spuit Novorapid en Lantus.
                            Ik werk sinds 15 april 2016 met de Freestyle Libre
                            Mijn vorige Hba1c was 5,9
                            Mijn huidige HbA1c is 6,1
                            Mijn dieetprogramma staat op http://users.telenet.be/dieetsite/

Comment

Over reactieve hypoglycemei heb ik gehoord, maar geen ervaring mee.
                              Eerlijk gezegd zou ik, zoals je zelf al aangeeft, er verder mee gaan. Waarden van boven de 400 zijn echt niet goed.
                              Succes !

Comment

• 72 en 84 na een nacht binnen de lijntjes. Goeiemorgen !

Comment

Working...
                                X