Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wereld situatie...

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• wereld situatie...

ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de volgende meningen, een vraag aan uwe forumleden/ bezoekers...wat vindt u van de huidige situaties in de wereld? interesseert het u of interesseert het u totaal niet? een ver van mijn bed show? ik ben gewoon eens ge´nteresseerd wat de mensen ervan vinden....bent u bang om nog leuke dingen te gaan doen? concerten/ evenementen bezoeken waar veel mensen bijeen komen? neemt u maatregelen binnen uw gezin? (stel er gebeurd iets op straat als u met uwe gezin op stap bent bijvoorbeeld?)...
    Last edited by sarge; 21 juni 2017, 10:20.

In zekere zin een ver van mijn bed-show maar het raakt me wel. In de klas van mijn kinderen zaten bijv. ook vluchtelingenkinderen en ik heb de oudste ook voorgelezen daarrond etc. Maar concreet heb ik er niet veel mee te maken natuurlijk. Al die aanslagen zijn altijd gebeurd als ik niet in de buurt was. Mijn ouders nemen wel de trein in Brussel dus daar wel even ongerust over geweest, maar verder hou ik er niet echt rekening mee. Misschien na´ef van mij. Ik moet er ook nog aan toevoegen dat wij sowieso niet naar fuiven en concerten etc. gaan en ik ben al 8j (of nog iets langer, maar zeker 8j) niet buiten BE op reis geweest en laatste keer was gewoon een weekendje, dus wat dat betreft waren we ook al vrij safe.
    Zwangerschapsdiabetes bij jongste zoon - suikerwaardes 1d na bevalling normaal - geen antistoffen T1, genetisch onderzoek mody negatief (geen mody dus) joepie!

Comment

hallo Silk...thanx voor uwe bijdrage. ja soms denkt ge wat moet ge er mee he!? we moeten niet als een bang eendje gaan leven en genieten zoveel mogelijk. genieten samen met uw partner, kinderen als ge hebt etc...das belangrijkste.

Comment

by the way...hoe is het met het sporten gegaan? we hebben via pb paar berichten gezonden naar elkander betreft sporten in het verleden. ik sport nu bij healthcity...nu LaGym zuid antwerpen elke ochtend ma-vrij..

Comment

Working...
        X