Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

App Libre sensor

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Na te bekijken van een aantal YouTube videos i.v.m. Medtronic Guadrian Connect toch wat aan het twijfelen geslagen.
    Die sensor kun je enkel in je buik (of rug) bevestigen. Er komen ook heel wat "plakkers" bij kijken.
    Ik vraag me af of dat niet gaat irriteren en of je hiermee zonder nog wat extra plakkers zomaar onder de douche mee kun gaan staan?

In dat opzicht is de FreeStyle Libre toch een stuk kleiner en makkelijk te bevestigen in je arm.

Iemand ervaring met die Medtronic Guardian Connect?

Moet aan UZ Gent laten weten voor welke sensor ik wil gaan.
    Normaal niet veel last van nachtelijk hypo's en voel die al ik ze al heb relatief goed aan.
    Gebruik van de FreeStyle InsuLinx
    Dacht zelf op toch maar te beginnen met de FreeStyle Libre.
    Wat denken jullie?
    HbA1c: 02/2014 12,1%, 05/2014 6,4% 09/2014 6,5%, 11/2014 6,6%, 02/2015 6,6%, 06/2015 6,5%, 11/2015 6,8% 01/2016 7,0% 02/2016 6,3% 06/2016 6,6% 08/2016 6,8%
    Gebruikt Novorapid en Lantus
    Nihil novum sub sole!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RoGro Bekijk bericht
      Na te bekijken van een aantal YouTube videos i.v.m. Medtronic Guadrian Connect toch wat aan het twijfelen geslagen.
      Die sensor kun je enkel in je buik (of rug) bevestigen. Er komen ook heel wat "plakkers" bij kijken.
      Ik vraag me af of dat niet gaat irriteren en of je hiermee zonder nog wat extra plakkers zomaar onder de douche mee kun gaan staan?

In dat opzicht is de FreeStyle Libre toch een stuk kleiner en makkelijk te bevestigen in je arm.

Iemand ervaring met die Medtronic Guardian Connect?

Moet aan UZ Gent laten weten voor welke sensor ik wil gaan.
      Normaal niet veel last van nachtelijk hypo's en voel die al ik ze al heb relatief goed aan.
      Gebruik van de FreeStyle InsuLinx
      Dacht zelf op toch maar te beginnen met de FreeStyle Libre.
      Wat denken jullie?
      luister eens bij Kev, die is de Guardian Connect aan het testen.
      Cathy - T1 - Accu-Chek Combo - Dexcom G4, 6.4%
      www.kokenenhogehakken.blogspot.be
      http://aantafelmettype1diabetes.com
      https://www.facebook.com/aantafelmettype1diabetes/

Comment

Ik hoop dat Kev hier, na de test, een beoordeling geeft.
        Op 12 mei moet ik naar de endo en zal dan moeten beslissen of ik overschakel.
        Ik ben type 1 en ik spuit Novorapid en Lantus.
        Ik werk sinds 15 april 2016 met de Freestyle Libre
        Mijn vorige Hba1c was 5,9
        Mijn huidige HbA1c is 6,1
        Mijn dieetprogramma staat op http://users.telenet.be/dieetsite/

Comment

En wat gebruik je vandaag Leo?
          HbA1c: 02/2014 12,1%, 05/2014 6,4% 09/2014 6,5%, 11/2014 6,6%, 02/2015 6,6%, 06/2015 6,5%, 11/2015 6,8% 01/2016 7,0% 02/2016 6,3% 06/2016 6,6% 08/2016 6,8%
          Gebruikt Novorapid en Lantus
          Nihil novum sub sole!

Comment

Ik gebruik de Guardian Connect nu 6 dagen en hij is vergelijkbaar met de Dexcom G5. Nauwkeurigheid is goed en de communicatie met de iOS ontvanger (in mijn geval een iPod die ik in bruikleen heb van Medtronic) loopt zeer vlot. Je kan ook een "voorspellend laag" alarm instellen zodat je een waarschuwing krijgt bijvoorbeeld 20 minuten vr een hypo. Werkt uitstekend! Voor mensen met kinderen of mensen die graag hun partner op de hoogte willen houden van hun glucosewaarden is er ook goed nieuws! Je kan tot 5 carepartners instellen die real-time je glucosewaarden kunnen volgen op eender welk toestel. Tablet, smartphone (ook Android), PC, ... werkt allemaal! (Browser based). Je moet dan uiteraard wel een (mobiele) internetverbinding hebben op je iOS ontvanger. Er zijn mensen genoeg die met succes de Enlite sensoren dragen op de arm, dit zou dus ook geen probleem mogen zijn. Zelf doe ik dit niet.
            Type 1 sinds 08/06/2012. CGM sensor sinds 12/03/2013. Insulinepomp sinds 12/08/2013.
            HbA1c = 6,0% Mei 2017
            Mijn blog! Over diabetes, insulinepomp, sport en CGM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RoGro Bekijk bericht
              En wat gebruik je vandaag Leo?
              Al een jaar de freestyle libre, maar de laatste sensoren voldoen me niet. De waarden zitten altijd heel wat lager dan de waarden met een vingerprik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kev Bekijk bericht
                Ik gebruik de Guardian Connect nu 6 dagen en hij is vergelijkbaar met de Dexcom G5. Nauwkeurigheid is goed en de communicatie met de iOS ontvanger (in mijn geval een iPod die ik in bruikleen heb van Medtronic) loopt zeer vlot. Je kan ook een "voorspellend laag" alarm instellen zodat je een waarschuwing krijgt bijvoorbeeld 20 minuten vr een hypo. Werkt uitstekend! Voor mensen met kinderen of mensen die graag hun partner op de hoogte willen houden van hun glucosewaarden is er ook goed nieuws! Je kan tot 5 carepartners instellen die real-time je glucosewaarden kunnen volgen op eender welk toestel. Tablet, smartphone (ook Android), PC, ... werkt allemaal! (Browser based). Je moet dan uiteraard wel een (mobiele) internetverbinding hebben op je iOS ontvanger. Er zijn mensen genoeg die met succes de Enlite sensoren dragen op de arm, dit zou dus ook geen probleem mogen zijn. Zelf doe ik dit niet.
                Bedankt voor de info.

Comment

Gavagi het is beschikbaar in Google play voor Belgie want ik heb het toch

Comment

Working...
                  X