Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kevin's Blog

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nog maar eens bedankt. Het is altijd interessant om van de nieuwigheden en vooruitgang te horen !
    If I can see it, then I can do it.
    If I just believe it, there's nothing to it.

Comment

• Geweldig, al die uitvindingen.
      Ik ben Will, 64 jaar, 43 jaar getrouwd met Jack, moeder van 3 kinderen, oma van 7 kleinkinderen, diabetes type 1, sinds Juli '12
      HbA1c: Maart 2013; 7.2 Juli 2013; 6.6 Oktober 2013; 7.2. Januari 2014 7.3, Okt 2014 7.2, Feb. 2015 6.3, Mei 2015 6.5, November 2015 7, Feb 2016 6.5, mei 2016 6.5 NovoMix 30 en Novorapid

Elke dag is een cadeautje!

Comment

• Een toestel om het reservoir van je insulinepomp te vullen zonder luchtbellen? Het bestaat!
        Type 1 sinds 08/06/2012. CGM sensor sinds 12/03/2013. Insulinepomp sinds 12/08/2013.
        HbA1c = 6,0% Januari 2017
        Mijn blog! Over diabetes, insulinepomp, sport en CGM

Comment

• Dat lijkt me een fantastisch hulpmiddel !
          If I can see it, then I can do it.
          If I just believe it, there's nothing to it.

Comment

• Medtronic Blogger Event Amsterdam: dag 1. Diabeter: de unieke diabetes kliniek.
            Type 1 sinds 08/06/2012. CGM sensor sinds 12/03/2013. Insulinepomp sinds 12/08/2013.

Comment

• Een verslag van dag 2 op het Medtronic Blogger Event in Amsterdam.

Comment

• Bedankt voor de informatie Kev.
                Ik begin sterk te twijfelen of ik deze cgm wel zou kiezen. Vermits ik met de fsl al meerdere keren bloedingen gehad heb die de werking sterk be´nvloeden, vrees ik dat het met de Guardian Connect niet beter wordt. Of ben ik te vroeg met mijn oordeel?
                Ik ben type 1 en ik spuit Novorapid en Lantus.
                Ik werk sinds 15 april 2016 met de Freestyle Libre
                Mijn vorige Hba1c was 5,9
                Mijn huidige HbA1c is 6,1
                Mijn dieetprogramma staat op http://users.telenet.be/dieetsite/

Comment

• Ik heb 2x een bloeding gehad op de 7 maanden dat ik dit type sensor gebruik. De eerste keer geen probleem gehad met de sensor, de 2de keer wel. De andere collega bloggers op het event hadden geen van allen een bloeding gehad die een defecte sensor veroorzaakte. De kans dat je dit probleem tegenkomt is dus bijzonder klein.

Comment

• Ik denk dat het eerder ligt dat men toevallig in een bloedvaatje terrecht komt dan aan het type sensor.
                    Na 26 FSL's nog geen bloeding gehad.
                    Marc, 69 jaar, T2 sinds mei 2008 - 1 x Insulatard 20 E en 2 x Metformax 850.
                    FreeStyle Libre CGM
                    HbA1c: Nov. 2015: 6,9%

Comment

• Hoeveel dagen gemiddeld gaat de sensor van de Guardian Connect mee?
                      Ik ben type 1 en ik spuit Novorapid en Lantus.
                      Ik werk sinds 15 april 2016 met de Freestyle Libre
                      Mijn vorige Hba1c was 5,9
                      Mijn huidige HbA1c is 6,1
                      Mijn dieetprogramma staat op http://users.telenet.be/dieetsite/

Comment

• 2 bloedingen op 14 maanden, waarbij de allereerste door de vertegenwoordigster
                        Carine - T1D sinds 1988
                        Medtronic 640g met CGM
                        Dual Bolus addict

Comment

• standaard 6 dagen, veel kunnen verlrngen tot 10 a 12 dagen, soms tot 3 weken. mijn persoonlijk record is 16dagen.
                          bij mij altijd in de buik langs een zijde en pomp aan andere zijde
                          Carine - T1D sinds 1988
                          Medtronic 640g met CGM
                          Dual Bolus addict

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cbruyndoncx Bekijk bericht
                            2 bloedingen op 14 maanden, waarbij de allereerste door de vertegenwoordigster
                            Ik had 2 bleeders op 1 maand.
                            Cathy - T1 - Accu-Chek Combo - Dexcom G4, 6.4%
                            www.kokenenhogehakken.blogspot.be
                            http://aantafelmettype1diabetes.com
                            https://www.facebook.com/aantafelmettype1diabetes/

Comment

• Een review van de nieuwe Medtronic Guardian Connect CGM.

Comment

Working...
                              X