Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

artikel over nieuwe aanbevelingen voor insuline toediening na Belgisch congres

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• artikel over nieuwe aanbevelingen voor insuline toediening na Belgisch congres

Sorry, het berichtje is nogal moeilijk te vinden, het staat in de "Nieuws"-sectie op de site en is gepubliceerd in april dit jaar. Dacht dat ik link gepost had maar blijkt niet waar ... Excuses voor overlast. Maesie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maesie Bekijk bericht
      Sorry, het berichtje is nogal moeilijk te vinden, het staat in de "Nieuws"-sectie op de site en is gepubliceerd in april dit jaar. Dacht dat ik link gepost had maar blijkt niet waar ... Excuses voor overlast. Maesie
      Ik heb het gevonden dankzij jouw aanvullende uitleg. Eea had ik al gelezen, intetessante materie. Vooral de naaldlengte 4 mm zal voor veel mensen, die nu lange naalden gebruiken, een vooruitgang zijn. Ben benieuwd wanneer deze tips wereldwijd gemeengoed worden.
      Sinds februari 2011 diabetes T2. Overstap naar ICT per 24 mei 2016, begonnen met Actrapid voor elke maaltijd.

HbA1c augustus 2015: 7,7%. HbA1c oktober 2015: 6.8%. HbA1c januari 2016: 6,1%. HbA1c april 2016: 6,4%. HbA1c juli 2016: 7,1%. HbA1c november 2016: 6,3%. HbA1c januari 2017: 6.3%. HbA1c april 2017: 6,4%.

There is no "mild" type of diabetes. Type 2 is just as serious as type 1 if not properly controlled.

Comment

Working...
      X