Hoi Sofie,
Welkom zou ik zeggen! Een kinderwens. Prachtig! Ik heb deze ook voor de 2de maal. Ik ga er voor. Hoe is het bij de eerste keer allemaal verlopen?! Even 15maanden teruggaan (mijn zoontjes is ondertussen 10mnd oud). Wij hadden een kinderwens. Dit besproken met de arts. Zij bekeek mijn resultaten en dit was tiptop in orde. Je mag ervoor gaan. Joepie!! Eens langsgeweest bij de diëtiste. Was geen probleem voor mij. Ik ben al zo'n gezondheidsfreak alleen heb ik heel wat moeten minder met koffie. Ik heb dit gewoon weggelaten het moment dat ik wist dat ik zwanger was. Geen probleem alles voor onze pruts. Verder verliep eigenlijk alles zeer vlotjes. Nam wel veel contact op met mijn verpleegster. Ik was toen nogal een panikeur. Alles is zeer goed verlopen. In totaal was ik dertig kg verzwaard. Water dat ik had opgehouden. De laatste 3maanden was ik 17kg bijgekomen. Kan u zeggen lastig was het wel. Het enige voordeel daarvan is. Na de bevalling ben je alles zeer vlug kwijt. Onze zoon woog toen ook ontzettend zwaar (4kg 650). Natuurlijk bevallen met een keizersnede. Was veel te zwaar en zijn schoudertjes waren veel te breed. Nu negen maanden later zit hij op de curve. Absoluut niet zwaar. Tis ne beauty!!!
Ik zou zeggen informeer u goed bij uw arts/gynaecoloog/diëtiste... Van zodra je zwanger bent geniet ervan. Dit is een zalig gevoel. Er zijn altijd risico's aan verbonden voor diabeten. Maar als ge strikt leeft die 9maanden (bedoel nog strikter). Lukt dit zeker!!
Groetjes,
PS: natuurlijk is dit voor iedereen een andere beleving!!